Terugbetalen & Retournering
Als u een product wilt retourneren/ruilen omdat u zich bedenkt, of in verband met maat- of kwaliteitsgebreken, dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop retourneren. De geretourneerde goederen hoeven niet in de originele verpakking te zitten, maar ze moeten wel in een verkoopbare staat zijn – ongedragen en ongewassen. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.
Neem contact op met onze klantenservice via info@pad-hat.nl om het retourproces te starten met de volgende gegevens:
- Uw naam
- E-mailadres
- Bestelling nummer
- De reden voor de terugkeer/uitwisseling
Bij het retourneren van de bestelling moet het pakket een briefje bevatten met uw naam en ordernummer. Als uw het product wilt ruilen voor een andere maat, geef dan aan welke maat u wilt ontvangen.
We zullen elk geval afzonderlijk bekijken. In de meeste gevallen hebben we mogelijk aanvullende informatie nodig, zoals afbeeldingen, om de juiste wijze van afhandelen te kunnen vaststellen.
Zodra we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, duurt het 3 – 5 werkdagen voordat we de retour hebben verwerkt en uw product vervangen.
Het tegoed voor uw geretourneerde artikel(en) wordt binnen 14 dagen, na uw retourmelding aan u terugbetaald in dezelfde betalingsvorm als waarmee het is ontvangen.
ANNULERINGEN
U kunt uw bestelling annuleren en een terugbetaling aanvragen als de bestelling nog niet is verzonden. Houd er rekening mee dat annuleren mogelijk is als uw bestelling nog niet is verzonden. In de meeste gevallen kan ons magazijn uw bestelling binnen de eerste 2-6 werk uren verwerken en verzenden. Daarom kunnen we proberen de bestelling binnen de eerste uren nadat deze is geplaatst te annuleren.
EXTRA NOTITIES
Als het/de product(en) niet konden worden afgeleverd omdat u niet beschikbaar was, is het uw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met het postkantoor of de koerier om het ophalen of bezorgen van uw bestelling te regelen.
Verzendkosten voor retourneren en ruilen zijn voor rekening van de klant. Verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden terugbetaald. Indien u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, vergoeden wij de bijkomende kosten voor deze duurdere methode niet aan uw terug.
Cadeaubonnen kunnen niet worden gerestitueerd.
Als u denkt dat u een defect PadHat product heeft ontvangen welke u via een externe verkoper heeft gekocht, neem dan contact op met de oorspronkelijke verkoper.